Nákup a doručení objednávky

Jak mohu platit za své objednávky?

Datum: 22.01.2015
V současnosti můžete pro platbu za své objednávky na našem e-shopu využít možnosti platby na dobírku při převzetí zásilky od dopravce, platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním vyzvednutí na prodejně, bankovním převodem nebo online platby kartou prostřednictvím systému GoPay.
V případě volby bankovního převodu zásilku odesíláme až po připsání peněz na náš účet.

Jak dlouho trvá odeslání objednávky?

Datum: 20.01.2015
Pokud je zboží skladem, Vaši objednávku expedujeme do 48 hodin od obdržení potvrzení objednávky. To znamená, že zásilku předáváme Vámi zvolenému dopravci – dopravce obvykle doručí zásilku do 48 hodin, v závislosti na zvoleném dopravci. V případě volby platby bankovním převodem zásilku odesíláme až po připsání peněz na náš účet.  
V předvánočním období se doba expedice objednávek může výjimečně prodloužit až na 7 dní. 

Zasíláte objednávky do zahraničí?

Datum: 21.01.2015
Ano, již jsme zasílali naše zboží do mnoha států po Evropě i ve světě, např. do Austrálie, USA, Německa, Rakouska, Velké Británie nebo Itálie. Cena dopravy se odvíjí od velikosti objednávky a sazebníku dopravce. Pro objednávky ze Slovenska prosím využijte slovenskou verzi e-shopu www.vivaco.sk.

Plaťte online platební kartou prostřednictvím systému GoPay

Datum: 24.01.2015
Nově Vám nyní nabízíme možnost zaplatit online platební kartou prostřednictvím ověřeného a zabezpečeného systému GoPay.
Pokud zvolíte tuto platební metodu, můžeme Vám takto zaplacené zboží, které máme skladem, odeslat již v den objednávky. Zároveň šetříte poplatky za dobírku. Nyní tedy můžete mít Vaše objednané zboží doma rychleji a pohodlněji!

Za jakých podmínek mohu vrátit objednané zboží?

Datum: 18.01.2015
V souladu s § 1829 občanského zákoníku má kupující právo ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. K tomu můžete využít písemné žádosti, kterou zašlete elektronickou formou na adresu nebo písemnou formou na adresu Vivaco s.r.o., Technologická 924/19, 77900 Olomouc.

Jak poznám, že byla moje objednávka odeslaná?

Datum: 19.01.2015
Ve chvíli, kdy zásilku předáme dopravci, obdržíte potvrzující email o expedování zásilky. O konkrétním termínu doručení zásilky Vás bude dále kontaktovat vybraný přepravce.

Je při nákupu nutná registrace?

Datum: 27.01.2015
Ne, pro objednání zboží není vyžadována registrace. Tuto možnost však doporučujeme při opakovaném nákupu, jelikož se Vám v účtu ukládají informace jako doručovací adresa, fakturační údaje apod. a nemusíte je tedy pokaždé ručně vypisovat. Nově také nabízíme možnost uložení si oblíbených produktů, což Vám ulehčí práci a ušetří čas při jejich hledání.

Jaké nabízíte možnosti dopravy zboží?

Datum: 24.01.2015
V současnosti máte na výběr z těchto způsobů dopravy:
  • Osobní odběr na pobočce firmy v Olomouci
  • Česká pošta - Balík do ruky
  • Česká pošta - Balík na poštu
  • Uloženka (v ČR na výběr z 42 poboček)
  • PPL
  • DPD
  • V čem je pro mě registrace výhodná?

    Datum: 26.01.2015
    Díky registraci získáte účet, ve kterém máte uložené informace jako je doručovací adresa či fakturační adresa, nemusíte je proto při každé objednávce ručně zadávat. Získáte přístup do historie Vašich objednávek a nově si také můžete uložit Vaše oblíbené produkty.

    Zapomněl/a jsem heslo pro přihlášení do svého účtu. Co mám dělat?

    Datum: 25.01.2015
    Pro obnovení hesla použijte formulář na následujícím odkazu. Zde vyplňte Vaši emailovou adresu a my Vám obratem zašleme odkaz pro obnovení hesla.

    Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

    Datum: 23.01.2015
    Ano, Vaši objednávku si můžete vyzvednout osobně na podnikové prodejně v Olomouci. Na výběr máte prodejnu v Holici a prodejnu v centru města (adresa a otevírací doba prodejen viz kontaktní údaje).
    Zobrazeno 1 - 11 z 11 položek
    • 1
    Potřebujete poradit?
    Využijte naši zákaznickou linku nebo zkuste náš online chat vpravo níže.
    +420 585 423 783
    +420 774 796 056


    Najdete nás na Facebooku