Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies"
1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. Za vadné zboží se považuje zejména:
1.2. Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době.
1.3. Prodávající upozorňuje, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytuje prodávající nad rámec vaší objednávky. Obrázky zboží v internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (zboží se může například lišit z důvodu změny obalu). Za vadu zboží rovněž nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Obchodních podmínek.
1.4. Záruční lhůta se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto původu se poskytnutá záruka nevztahuje.
2.1. U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, nebo do data použitelnosti uvedeného na obale zboží.
2.2. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě nebo čekáte na výměnu zboží.
3.1. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také § 2165 až 2174.
3.2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:
3.3. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste o vadě před převzetím zboží věděli (např. u zboží prodávaného za nižší cenu právě z důvodu vady), pokud jste vadu způsobili sami svým obvyklým užíváním nebo neodbornou manipulací, uplynula záruční doba nebo to jinak vyplývá z povahy věci.
4.1. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodaného zboží.
4.2. Reklamace přijímáme na naší adrese pro doručování (Vivaco s.r.o., Technologická 924/19, 779 00 Olomouc) nebo v našem sídle (Vivaco s.r.o., Třída Edvarda Beneše 1534/62, 50012 Hradec Králové). Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši adresu pro doručování.
4.3. Doporučený postup při reklamaci:
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
5.1. O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či případném důvodu zamítnutí vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových zpráv, či telefonicky.
5.2. Vaše reklamace bude bezodkladně řádně přezkoumána, vyřízení reklamace včetně případného odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní od uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. V opačném případě je zákazník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je však nezbytné, aby zákazník poskytl potřebnou součinnost.
5.3. V případě uznání reklamace Vám bude poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny, vráceny finanční prostředky případně produkt vyměněn.
5.4. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 13. 1. 2022
Veškeré dotazy ohledně reklamace je možné zaslat na e-mail vivacoweb@seznam.cz, případně nám můžete zavolat na číslo 585 423 783.
O nákupu