Reklamace

Při reklamaci se Vám budeme snažit vyjít vstříc a záležitost neprodleně řešit. K rychlému a úspěšnému vyřízení reklamací dodržujte, prosíme, následující podmínky:

  • V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte nám zjištěné vady co nejdříve emailem na adresu vivacoweb@seznam.cz, případně telefonicky na čísle 585 423 783, nebo doporučeně písemně na adrese Vivaco s.r.o, Technologická 924/19 779 00 Olomouc, a to bez zbytečného odkladu.
  • Reklamace musí obsahovat specifikaci objednávky (jméno a příjmení, číslo objednávky, číslo daňového dokladu) a popis zjištěných závad a jejich projevů.
  • Reklamované zboží nám spolu s kopií daňového dokladu (faktury) doručte na adresu prodejny: Vivaco s.r.o., Technologická 924/19, 779 00 Olomouc.
  • Pokud reklamované zboží zasíláte prostřednictvím přepravní společnosti, zboží řádně zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Reklamované zboží nelze zasílat na dobírku, upozorňujeme, že jakékoliv takto zasílané zboží nepřijímáme.



Záruka vrácení peněz!

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.


Kompletní Reklamační řád naleznete zde




Pokud zboží nemá vady nebo není poškozené, ale přejete si jej vrátit do 14ti dnů od jeho doručení, postupujte prosím podle podmínek Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.